SYSTEM TOOL

Igår kväll så lyckades jag få ett virus på datorn som kallar sig System Tool
Det är ett virus som utger sig för att vara ett antivirus pogram som snabbt tar över hela datorn

Som tur var lyckades Kim fixa det efter att ha ringt runt till några kompisar
och Googlat lite angående Systen Tool

På Google fanns det  en massa folk som råkat ut för Sysytem tools, det sägs spridas från Kissies blogg


För en halvtimme sedan satt jag vid pappas dator och kollad elite bloggar, självklart kissies
efter bara en stund kom varnings meddelanden  och annat fram
sedan system tool. Jag kände direkt igen det och fick panik
Nu har jag blivit portad från pappas dator på livstid
och kommer härmed Bojkotta Kissies skit blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0