TACCOPAJ

FANKEN DÅ blev ingen lunch alls för mig idag ju :(
Blev att jag och Cooper fick skjuts till Ica
Där handlades det grejen inför middagen samt inför en mysig film kväll med pappi
Cooper hade så kul i affären, han åkte kundvagn och hälsade på massa barn
Barn är nog det bästa han vet, för dom vill ALLTID hälsa
han blir ju så himla grinig när folk bara går förbi utan att säga hej hehe


Eftersom att det är jag som lagar mat idag så bestämde jag mig för Taccopaj
det var ju sjukt längesen och sedan så är det ju himlagott också :P

Får hoppas att jag inte misslyckas, brukar ju gå lite snett ibland när jag ska vara i köket höhö
men men nu ska jag sätta igång och dona i köket, HÖRS!


Cooper få vad han förtjänar efter att ha bitit Ozzy i örat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0