Underbart!

Detta måste varit den mest underbara natten sedan Cooper kom till oss
Jag vaknade en gång vid halv 7, då sov Cooper som en stock
Inte ens när vi vaknadevid 10 behöve han gå ut direkt
Vi låg och myste och hade det allmänt underbart

Sedan blev det en härlig morgon promenad i kylan och sedan frukost
Så här bårde alla nätter och månar vara!


Idag så ska jag bara ta det riktigt lugnt
Ta ett långt varmt bad hemma hos mammi där jag får vara i fred
Tvätta håret och fixa mig till lite härlig 80-tals musik
Ska ju på fest ikväll med Kim och Svea hemma hos PB
Ska bli kul faktiskt, hoppas att Madde kommer
Saknar den tösen massor!

Nej nu ska jag se till att slå en pling till Svea, tänkte att vi kunde spendera hela dagen hos mammi
fixa oss tillsammans, käka något gott och ha hundarna där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0