UTSTÄLLNING

Inofficiell utställning den 26:e Februari, Ska jag?
SJÄLVKLART" Det är ju dags att börja öva inför The Shit :P



Den 22 februari blir Cooper 4 månader gammal
Vilket innebär att han då är tillräckligt gammal för att sällas ut i valpklass

Det är tur att det inte är så höga krav för små valpar
för jag tvivlar på att jag kan lyckas få pli på honom till utställningen
Han är en riktig buse här hemma, han kan aldrig vara still
Fast bland folk brukar han vara lite mer skötsan

Hoppas bara att han kan hantera andra hundar lite bättre höhö...



Denna utställningen är alltså starten för på förberedandet inför MY DOG 2012
Då ska både Coopie och Torres ställas ut, kanske Torres till och med kör lite agility
Vi får hoppas på det! ;)


Kommentarer
Postat av: Svea

Har du anmält dig? Jag har inte gjort de än xD Ska du eller jag ställa ut cooper? :)

2011-01-09 @ 23:11:42
URL: http://wbsjollyjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0