Vccinerad och klar!

Nu är vi hemma igen från veterinären och det gick super bra, Cooper vart så duktig!
Det var nog värre för mig än för honom
Fick änna lite lätt panik när jag såg sprutan
började nästan hýperventilera, hjärtat slog i turbo och svettades hehe
vart skit nervös, sedan höl jag på att tuppa av heltnär han pep till

Frågade också ifall han vart för spinkig (Mamma och pappa som undrade)
Men han var helt perfekt sa veterinären, och hans rinnande ögon var inte något alvarligt
Tydligen kan det vara så för små valpar när dom är ute i kyla och blåst

Så det vart inga problem men min duktiga vovve inte!


Hann inte äta något mer än en banan innan vi åkte
så ska nog se till att äta något nu för mår riktigt jäkla illa BLÄ


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va skönt å höra att allt gick bra å att Coopie INTE é för mager... Man undrar ju när man känner revbenen när man klappar honom... Ha en bra helg hjärtat å ge Coop en PUSS från mommo... Love you♥

2011-01-21 @ 15:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0