BB sen nanna

Det blev en promenad på 1 timma och 50 minuter med min käre farbror Gard
det var jobbigt i början då jag tränade bilates i morse
så det kändes en del i benen, gjorde svinont!
men som tur var så gick det över efter halva rundan höhö

Vi gick från Lövgärdet upp till Gårdsten sedan gick vi in på en skogs väg som gick längst hela Gårdsten
Hade ingen aning om att Gårdsten var så jäkla stort
Sedan gick vi förbi VOLVO och fortsatte uppåt mot övre Lövgärdet :)

kan ju inte förneka att det kändes för jäkla skönt att komma hem, nöjd vart man också!



Nu blir det att kolla på BB innan jag och min söta lilla råtta ska gosa ner oss under täcket och nanna :)


Så... GOD NATT PÅ ER ALLA! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0