då va det dags igen :P

Nu har jag inte bloggat på nästan två veckor :O
Har varken haft inspirationen eller orken
men nu ska jag köra på iegn! :P


Just nu sitter jag hemma hos mamma och kollar på "Luftens Hjältar" hihi
så jäkla bra! Har kollat på de sedan jag var liten :)

Mamma håller på och donar i köket med bak och skit
Jag fyller nämligen år imorgon och det ser mamma som ett bra tillfälle att bakaöverdrivet mycket



Sedan så ska jag väl uppdatera lite;
Jag har både klippt och färgat håret
Håret blev inte rosa utan svart, har nästan vant mig vid färgen :P
Klippningen blev förjävlig. Hom ba klippte av det!
Klippte knappt upp det alls :(
OCh för det priset kunde jag gått till en BRA frisör och fått det precis som jag ville ha det!

Så nu kommer det inte alls bli speciellt snyggt  till det svarta löshåret som  jag fick hem på posten idag
men men, det löser väl sig I HOPE

Måste i alla fall hitta en lösning till en bra friryr till på lördag
då blire fest i vår lilla lägenhet, eller liten och liten det är ju en 4a men det är ju mindre än i en villa :P


Nu måste jag springa in till köket och leka med Cooper innan han får fnatt
sedan har jag fått order att fixa mammis ögonbryn, Hörs!


Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan!

Just nu har jag utlottning av bloggsvar på min blogg. Om du vill ha chansen att vinna det så är det bara att klicka in på den här länken: http://tronnblom.blogg.se/2011/march/utlottning-av-bloggsvar.html ;)

Om du inte gillar sånna här kommentarer så är det bara att ta bort den och låtsas om att du inte har sett den. Ha en bra dag :) ♥

2011-03-16 @ 21:18:27
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0