F**king KILL me!

IDag har jag fått konstaterat att inga det är något krångel med alla banke
det går alltså inte att betala med kort NÅGONSTANS
inte heller ta ut pengar ifall man inte går till den bank man själv har

Jag var varit i både Angered C och LVT C
det funkar ingenstans, och jag är så in i H***ETES rök sugen :(

Bankomat finn endast i angered MEN
Jag har ju bara 93 k4r på kortet och kan därför inte hämta ut några jäkla pengar
blir så himla sur, börjar fan nästan lipa snart

vad har jag gjort för att förtjäna det här? :'(


Kommentarer
Postat av: alexandra

du kan visst ta ut pengar men det blir ju minus då :)

2011-03-03 @ 15:40:00
Postat av: lovisa

fin header :)

2011-03-03 @ 16:04:15
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0