Impulsivt Biobesök

Igår kväll fick kim och jag för oss attvi i sista minuten skulel åka in till stan och se en film
Vi tog självklart med min kära lille bror och lämnade pappa att vara hundvakt :)

Vi såg SANCTUM i 3D :)

Jag tycker att filmen vart helt OTROLIG, jag var helt tagen av den innan den ens hunnit börja ordentligt
den var som en mordern TITANIC
Och Scenen där pappa dog var SÅÅÅ himla Titanic så det var inte klokt! :O
Musiken, och känslan som scenen gav var helt otrolig
och jag lipade som en bebis vid säkert hundra tillfällen

Den var super bra, skulel lätt se den igen och igen och igen
Som sagt precis som Titanic :D

Det ända som var kasst var ju just att det var 3D
Personligen så är jag inte allt förtjust i 3D alls
Får ont i ögonen och huvudet MEN
Jag såg verkligen ingen som helst anledning til att den skulle vara i 3D
det fanns ju liksom inga speciella effekter, visst att själv landskapet blev sjukt vackert
men jag skulle hellre sett den utan.


Men denna film är i alla fall REKOMENDERAD att se
den var helt magisk! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0