Jane Russel

Jag fick just reda på en hemsk hemsk nyhet när jag var inne på Cherrydollcrush´s blogg
Det 28e Februari dog Jane russel  :(

Eftersom att jag är ett  stort Marilyn Monroe fan
så har jag inte kunnat undvika denna charmiga och vackra kvinna
Som är Marilyns motspelerska i en av mina favorit filmer i Min DIAMOND COLLECTION
GENTLEMEN PREFER BLONDE

Mesig som jag är så kunde jag inte förhindra de tårar som lyckades tränga sig fram
när jag försatt mig själv i någon form av shock

Jag vet inte varför jag gråter när kändisar dör..
Det känns nog lite hemskt att någon som gett världen så mycket glädje inte längre finns.
Speciellt de artister och skådisar som funnits unde hela ens uppväxt försvinner
Helt plötsligt är dom inte en del av den värld vi lever i, och det berör mig på något sätt...
Jag undra hur jag skulle reagera när någon jag faktiskt känner dör..?


Jag får helt enkelt säga det samma som Cherrydollcrush..



Jane Russel
1921-2011
R.I.P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0