överaktiv

Det blev en lång promenad!
Svea kom ut efter en stund, hon saknade sin lilla TorreBorre :P

Vi var borta i nästan två timmar, det var super härligt att bara gå och prata

efter promenaden gjorde jag ett stopp hemma hos mamma
skulle fixa hennes ögonbryn :)
Fick med mig en massa sallad hem till pappsen
så imorgon ska jag göra mig en STOOOR sallad med kycklingspett till :P
MUMS!


Idag ska jag iväg in till stan och träffa Farmor, det var ett jäkla tag sedan
har saknat henne super mycket!

Sedan ska vi möta upp pappa och så blire väl att ta något att äta. Och om jag har tur så lyckas jag lura pappi att köpa lite nya leggings till mig

Alla mina är typ trasiga :(



Cooper springer just nu omkring och är allmäntr överaktiv, tycker ju att han borde var åtminstone LITE trött efter promenaden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0