ren och fin :)

Nu sitter jag och Cooper helt ensamma i kims hus
Kim spelar match och Nettan och Jocke är i jönköping på match

Passade på att ta mig en varm dusch och tvätta håret
så nu känner jag mig ren och fin :)



Kim kommer troligen hem inom en timme
sedan ska han vila en stund innan vi beger oss hemåt Angered
Tur har jag också efterssom att vi ska ta bilen, så nu slipper jag sminka och fixa mig :P


ikväll ska Kim på fest och jag följer eventuell med Svea ut :)
KUL KUL :D


Men nu så ska jag och Cooper gosa ner oss i soffan, han är lite pumsig serru :)

Kommentarer
Postat av: Cherry

sv: Åh tack så jättemycket! Vad söt du är, nu blev jag glad! :)

2011-03-06 @ 23:04:42
URL: http://cherrydollcrush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0