Sluta röka.

I Söndags bestämde jag mig för att än en gång sluta röka
Jag har alltsåg inte rökt på ca tre dagar FIFAN säger jag bara
 
Det är så jäkla jobbigt, vart man än tittar så är det någon jävel som röker!
Jag går omkring och är allmänt rastlös och och produserar överdrivet mycket saliv, känns det som i alla fall :P

Det värsta är att jag går omkring med 40 kr i fickan och vet att det tar mig 5 MINUTER att fixa mig ett paket...
Jag  vet inte vart jag ska ta vägen...


Det värsta är ju att jag inte slutar för att jag vill det, utan för att min mamma och Svea tjötar så jäkla mycket
Sedan vet jag ju att det inte är bra och att jag egentligen itne har råd till det

Jag gillar ju att röka, det är gott, det är avslappnande och njutningsfullt
Visst, man luktar la inte direkt ROSOR OCH VIOL men det är ju inget jag känner av!?

Att röka är ju också en social syssla
Ta sig en cigg och tjöta liksom.


Hur ska jag kunan leva utan EFTER MATEN CIGG? EFTER SEX CIGG?
och utan en LUGNANDE CIGG när ångesten och paniken tar till?

Man vet nog inte hur mycket man behöver Cigaretter förens man är beoende
Så ni som inte röker, dvs lilla SVEA :P
har inte den blekaste aning om vad en ynka cigarett har för betydelse i en rökares liv
Den är ALLT


Farväl mina kära L&M... :(


Det var allt från mig, nu ska jag försöka att inte tänka på hu rdet känns med ett lugnande bloss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0