Trötter...

I dag känner jag mig bara allmänt seg och trött
Det måste bero på det tråkiga ädret jag bemöttes av på min morgon runda med Cooper

Grått, kyligt och blött... USCH!

Man har inte alls lust att gå ut, inte ens Cooper tyckte att det var kul att ta sig en sväng
Just nu ligger han och sover, jag tror att han försöker sova bort dagen
så att han slipper gå ut i regnet och kylan :P

Och jag skulle vilja göra det samma kan jag ju säga
eller bara gosa ner sig i soffan med täcke och kudde, slå på en film och bara göra INGENTING
En påse GODIS hade ju inte suttit fel där heller! :P


MEN idag, som alal andra dagar, har jag en del sysslor att göra

Ska diska, städa rummet, plocka in tvätten och plugga

Sedan ska jag ju självklart ta en del rundor med Cooper
känner redan på mig att han kommer bråka med mig varje gång!


Och sedan den värsta planen för dagen; Promenad med Gard.
Det är inte det att jag inte vill promenera, men i det här vädret.. nej..
MEN JAG MÅSTE jag ska som sagt ta tag i mig själv och kämpa för att bli den jag var :)

Sedan slänger jag in ett PILATESPASS jihooo :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0