VAckert väder :)

Idag har jag varit hos Lisa, sedan vart det en härlig skogs promenad med Cooper
Vädret är ju bara SÅ himla underbart idag :)

Nu saknas det ju bara att isen på sjön ska smälta och att träd och buskar ska skjuta knopp :P



Har varit lite segt på sista tiden med uppdatering, det vet ja MEN
det har som sagt vart väldigt mycket nu på sista tiden
sedan har ju varken orken eller inspirationen varit på topp om man säger så...


Var ju i alla fall på skolan i fredag och gjorde två prov, fick G+ och MVG- höhö
gick la inte direkt som jag hoppats men men
Sedan fick jag resultatet från mitt senaste  matte prov MVG där med
Vem fan visste att jag var en sådan BRAINIAC HAHAHA xD


Han ju som sagt inte med att uppdatera när jag kom hem som jag lovat
då Svea kom över och vi beställde Pizza MUMS

Sedan vid TIO tiden åkte jag hem till min kära farmor och spenderade helgen där

På lördagen åkte vi till Shepplanda, farmor och Rune köpte en hund av ett par där
Det blev en 3 månaders Sebirian Husky tik som heter NADJA
Tror dock inte att det är någon hund för dom, så är aningen orolig


Sedan blir man ju så jävla förbannad på folk som inte tänker igenom ett så trort beslut som att skaffa hund
Paret ifråga hade alltså haft NADJA i TRE veckor
Det krävdes alltså tre veckor för dom idioterna att inse att dom inte skulle ha hund

Tycker så synd om lilla NADJA som får flytta fram och tillbaks...


Nu ska jag i alla fall se till att leta reda på en bok
som jag ska läsa för att sedan skriva en recension på :D

Juste nu lutar det åt denna;



Jag bara älskar Katarina Von Bredow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0