1 år och 6 månader <3

dagen har dominerats av religions pluggande
fick också ett samtal av min lärare som undrade ifall jag kunde komma upp till stenan i morgon
så i morgon blir det upp tidigt för att ta sig till skolan
vet inte riktigt vad det gäller men får hoppas att det inte tar allt för lång tid
kan ju inte längre ta med mig cooper då en elev vart allergisk
så han få vara hemma själv under dagen
om jag har tur så lyckas jag övertala bror min och ta ut råttan på enn promenad eller två!


Idag är förresten en lite speciell dag :P
jag och mitt vackra hjärta har varit tillsammans i hela 1 år och 6 månader
Gratulationer till kim som lyckats stå ut med mig så länge!


kan ju säga att jag inte varit den lättaste att leva med
sen den händelsen som förändrade mitt liv inträffade
Visserligen har händelssen gjort mig starkare, jag har lärt mig mitt värde
och har äntligen respekt för mig själv
jag vet att jag är bättre än dessa männikor
 att dom inte hade någon rätt att behandla mig som dom gjorde.

Det har nu gått två år tre månader och tio dagar sedan jag satte min fot i deras lägehet
jag har tagit mig igenom mycket under denna tid
Jag har sökt tröst hos mat och alkohol, jag har svikit mig själv och alla omkring mig
jag har mött och mist kärleken, förlorat vänner, skadat mig själv
men jag har också insett att jag inte är tillräckligt stark för att ta mig igenom detta själv
Det tog mig ett och ett halvt år för att faktiskt inse att jag inte skulle ta mig upp på egen hand
att det inte räckte med stödet från min familj och mina vänner
Kanske behövde jag känna meningslösheten och längtan efter döden för att inse
att jag behövde proffesionell hjälp och en del medeciner för att ta mig upp

Jag är ärrad för livet, både på in och utsidan
jag kommer kanske aldrig att bli hel igen, men jag tänker aldrig mer tillåta mig själv att ge upp!


Dessa människor vet vad de har gjort, vet vilka fel de begått innest inne
kanske borde ni göra som jag och ta tag i er själv och söka hjälp
så att ni kan göra som vuxna människor och ta ansvar för vad i gjort, för de liv ni förstört
det värsa av allt måste väl vara att ni, genom att förstöra mig, förstört för er själva!?

En dag kommer straffet vi alla har väntat på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0