dom som förstörde mitt liv

Kan inte sova...
Jag ligger och tänker på dom... på DET som förstörde mitt liv
för några timmar sedan satt jag och drömde om framtiden, om att bilda familj och skaffa barn
men sedan kom rädslan och oron
hur ska ja kunna sätta barn till en värd som är så skadad, en värd fylld av så sjuka människor?

Att bli mamma har ALLTID känts som mitt kall i livet
men hur ska jag kunna låta mina barn växa upp och få leva som andra barn när jag känner en ständig rädsla?
hur kan man skydda sina barn från att råka ut för det jag gjort..?

Det kommer alltid finnas sjuka människor som förblindas av spänning
som inte låter sig hindras att utnyttja oerfarna, osäkra och unga tjejer.



Just nu gör det så förbannat ont.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen eller vad jag ska ta mig till
Dessa människor...

hur kan de leva med sig själva!?
kan dom förstå vad dom utsatt mig för? hur mycket dom förstört och skadat mig?
ibland vill jag bara dö, som nu...
varje del av mig känns tom. Mitt hjärta slår så smärtsamt hårt att allt betydelsefullt försvinner ifrån mig
Trots att jag har världens underbaraste hund bredvid mig
en pojkvänn som jag ständigt räknar sekunder tills jag får hålla om igen
föräldrar som skulle göra ALLT för att göra mig hel och lycklig igen
så känner jag en stark och extremt lockande känsla av att bara försvinna...


JAG HOPPAS ATT NI HAR DET SVÅRT
Jag hoppas att att det ni gjort satt spår i era liv, era sinnen och era själar

Jag hoppas att ni en dag ska förstå hur jag kände mig när ni gjorde som ni gjorde


Nu blev det jobbigt... MEN jag minns
Jag minns hur DU särade på mina ben
jag minns rädslan och känslan av att vara maktlös
jag önskar så innerligt att jag just då befunnit mig i min egen kropp
så jag kunnat göra det som nu känns själklart
varför tillåter man rädslan och chocken att ta över?
det förstod jag aldrig, inte förrens era äckliga händer förstörde mig

FAN för DIG, både jag och S såg upp till dig, du var vuxen, vi kände oss trygga...
två vuxna människor som missbukar en sådan position DET ÄR VIDRIGT


MÅ NI BRINNA I HELVETET FÖR ATT SEDAN ÅTERUPPSTÅ
OCH LEVA MED SYNDEN SOM ÄR VÄRRE ÄN MORD
FIFAN... ÄCKLIGA MÄNNISKOR....




Kommentarer
Postat av: Angelica, Göteborg

Jag funderar på att starta en blogg jag också, skriva och berätta. Kanske publicera lite bilder? Vad tycker du?

2011-06-17 @ 09:26:20
Postat av: Angelica, Göteborg

Glada bilder där ni alla fyra skrattar och ler... ;)

2011-06-21 @ 13:15:50
Postat av: Anonym

En mun kan LE...men sorgen i ett hjärta kan ingen SE..

2011-06-26 @ 18:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0