Någon som är på? någon?

Kollade runt lite och kom fram till att jag och Malin hade världens chans till en underbar vecka
i Lysekil till sommarn

Den 25 juli spelar Björn rosenström på Havsbadet
och den 27 juli spelar Håkan Hellström på Havsbadspaken

men självklart jobbar Malin just dm dagarna :(

Mamma hatar håkan
och vill inte ut och dricka med sin lilla dotter

Carro ska va i montenegro just då

kim gillar inte all Björn
men kan tänka sig att gå på håkan...
inte mycket att hänga i granen

skulle kunna gå själv
men känns så jävla dumt på något jävla sett...

fan det var ju helt perfekt!!

I värsta fall får jag helt enkelt gå själv
har ju i alla fll någonstans att sova
morfar bor ju i lysekil
och det är ju så sjukt mysigt på sommarn
gå på stan, gå till vattnet oc bada å fiska krabbor
ner till kahen och tasig en mjukglass
sitta hemma hos moffie oh grilla, basta
och bara ta sig en kall öl och njuta av sommarn

ingen sommar utan en vistelse i lysekil!!


ska ju självklat dit en vecka under sommarn
med mammsen och Daniel


me måste ju för fan se bjön och håkan
 annars tror jag fanemej att jag dör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0