Packa hela dagen!

Idag blir bara att packa och förbereda!

både jag och Cooper ska badas
jag måste tvätta håret, fixa naglar och fötter
Sedan ska Coopers klor klippas samt öron rengöras

Har redan packat en liten resväska som är så full att det ser ut som
om den ska explodera vilken sekund som helst
Nu undrar jag bara vart fanken jag ska göra av det jag inte fick ner i väskan..?

Kommer bli bättre på hemresan
Har ju en massa bebis grejer i väskan till lilla ebba
tom tar upp en helt del plats



För er som inte hängt med och förstått varför det är ett sådant ståhej med packande och skit
så ska jag åka upp till Hudiksvall imorgon :)
Ska hälsa på en av mina bästa vänner som blivit mamma och så ska jag äntligen få träffa mitt söta lilla gudbarn :D

Är fruktanvärt nervös inför tåg resan, ska nämligen byta i stockholm höhö
sedan vette fan vad man gör på ett tåg i över 6 timmar
stackars cooper han kommer ha tråkigare än mig
varken jag eller cooper har ju åkt tåg längre än till alingsås och stenungsund :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0