REA + crosstrainer

Helt plötsligt så blev mina föräldrar  världan generösa
det vart REA på halens (älskar) så mamma sa att jag kunde släng ihop grejer för en 1000 lapp
eftersom att allt vart så jävla billigt blev det 9 klänningar, 3 par taights, en kjol, en jacka och två BHar
Nöjd? JA! :D

vill egentligen inte köpa en massa kläder då jag har 5 garderober propp fulla av kläder
jag har praktiskt taget min dröm garderob :P
bortsett från att 90% är för litet... :(


Idag ringde jag förresten på en annans som jag hittat på blocket angående en Orbitrek Crosstrainer
så på onsdag får jag hem den, ska äntligen komma igång
ska bli så himla skönt att röra sig ordentligt igen!


Juste! tilbaks till mina föräldrars plötsliga generösitet :P
Pappa ville helt plötsligt att vi skulle in tillstan när lönen kommer och köpa lite kläder till mig hehe
tror han har lite dåligt samvete för att han betet sig som en grinig klimakteriekossa mot mig de senaste veckorna
kanske fel att kalla din pappa så men om ni varit här så hade ni förstått precis vad jag menar!

Han också nästan lyckatsfå med pappa för att se håkan och björn :O
den sista jag trodde!
Han har ju inte varit med i lysekil sedan mamma och papp skilde sig
typ hundra år sedan eller något
Får änna bra vibbar så det ser ljust ut för min del HIHIHI ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0